tisdag, september 30, 2008

Hemtenta nu igen.

Skriver i nuläget mest för att det var längesen sist. Ska ta en rejäl uppdatering sen, när jag lämnat in hemtentan.
Hemtentan ja. Igår fick vi den, verkar inte så svårt och jag har redan skrivit klart nästan en av två frågor. Så det ska nog gå vägen. Efter att vi fick ut den gick jag med klasskompisar och käkade en hejdundrandes lunch. Salladsbuffe. I like alot! Igårkväll var det fest för bror min som åker till USA imorgon bitti. lite sorgligt, men ärligt talat ska det bli ganska skönt att bo själv. Ahh.. :) Fick nattbesök av Micke som gick upp till skolan i morse. Har suttit några timmar med hemtentan och nu är det snart dags för nya äventyr; Moren kommer ner och vi alla ska ut och käka på restaurang. Med syskon och respektive. Vi blir 5 pers. Ska bli trevligt.

Gav broren ett fotoalbum i kombinerad födelsedags-trevlig resa- och julklapps-present. Han blev nog glad. Jag vill ju att han dokumenterar sina bravader där borta! Hoppas att det kommer till användning.

Veckan är planerad, hemtentastudier och på torsdag restaurangbesök med älskling, fredag fest för att fira tentor (med parallellklassen som gjort salstenta, och vi som gjort hemtenta), lördag biljardspel med Frida och Robbin, och söndag jobb. Och tänk.. det är bara tisdag. Men.. ligger man på topp så gör man:)
Nu dyker nog strax en moder upp här.. får vara lite representabel.
Over and out.

1 kommentar:

Frida Sofia Pavlovna sa...

Så micke ville biljarda på lördag?:) Puss min fina!