onsdag, september 24, 2008

Kul lek! Fin Dag.

Tog denna av Emma, min klasskompis från förra terminen. Det blev jävligt roligt på sina ställen!

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
"Javisst! Kan vi sova hos din mor då kanske?"
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"haha! Ja det är det han lever på:)"
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
"Oj nej jag är på möllan och äter thaimat."
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
"Hej Clara!"
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
"Jag tänker på dig älskling, bara så du vet:)"
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
"Ja det gjorde jag!"
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
"Då kommer jag 16.25 istället"
8. Vad vill du höra mest av allt?
"Hej"
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
"Om jag skippar komma idag, så kan jag komma imorgon efter skolan och sova över?"
10. Din romantiska replik?
"Utmärkt. Godnatt då. Morgen."
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
"Hej kära. Jag kommer förbi och hämtar en flaska vodka om kanske tre kvart"

Förresten så har jag tänkt att skriva nånting viktigt, men jag har haft "andra" saker för mig. Egentligen ungefär lika viktiga saker men det har i varje fall inte blivit så. Idag var jag på stan i 2 timmar och shoppade lite saker. Undrar om jag ska bli som alla andra och ta kort på allt jag köper, äter och gör så att mina "läsare" kan se det. Känns fånigt. Fina grejor blev det iaf.

Over and out.

Inga kommentarer: