måndag, september 15, 2008

Fin dag!

Dagen har varit händelserik och trevlig. Minst sagt.
Började dagen med att vakna klockan 7 och tänka "aää, fan.. tro inte att jag går upp nu!". Tog ett snabbt och klokt beslut att ta det senare seminariepasset, nämligen det mellan 10 och 12. Gick upp vid nio och var på mycket bra humör efter att ha fått ett mess av Micke där han berättade om 2 stora nyheter. Hade dock ingen frukost hemma så jag drack lite vatten, fick en fralla sen när jag kom till skolan (är dålig på att handla nuförtiden. Igår morse åt jag en avokkado och en persika till frukost.:)
Seminariet var mycket givande och efter det träffade jag Mor och så gick vi och åt lunch, tapas, och sen shoppade vi! Längesen jag hade en shoppingdag. Kan lägga upp inköpen sen, för min kamera har inga batterier. Dom laddas nu. Det blev iallafall 3 basic-linnen från HM, ett par svarta byxor från Zara och en vit skön Bh från Lindex. Nästa gång blir det något mer festligt tror jag, men idag kände jag att jag behövde basicplagg. Sen hängde jag lite hos Emma, och avslutade äventyret på stan med att käka kvällsmat med Micke på Jensens B. Det var supergott! På vägen hem handlade jag frukost (!!), och en SOLO-tidning, så strax ska jag natta mig med den!
Imorgon väntar en ledig dag och då blir det städning, diskning, träning och pluggning och middag med familjen på kvällen. Det blir en fin dag.

Fikade med Frida igår. Det var super. Tack för det snäckan! Jag mår verkligen bättre nu. Konstigt, eftersom det börjar bli höst. Min trend av att bli deppig på hösten och glad på sommaren kanske börjar ändras till tvärtom? :)

Tack för idag.
Over and out.

1 kommentar:

Frida Sofia Pavlovna sa...

Jensens är finfint! Ja tack för en fin fika min mussla!:D Jag vart lite hängig, men idag är jag piggare:D

Ska vi fika snart igen? I vilket fall så ses vi på lördag på din systers klas! :D PUUUUUUSS! Vet fortfarande inte vad jag skall köpa till henne, men det får bli något fräckt iallafall! Puss:)