måndag, september 08, 2008

Too much freetime.

Gjorde nyss ett personlighetstest.. detta blev svaret:
Din personlighetstyp:
Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.
Karriärer som skulle kunna passa dig:
Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.
De "fetade" karriärerna är de jag tänkt mig.. eller det jag hela tiden vetat att jag ville göra.... rätt kul! Jag har lite tråkigt men borde sätta igång och diska, städa, handla och plugga. Händer det? Nej. Anledning: Jag har för mycket fritid.
Over and out.

Inga kommentarer: