onsdag, september 24, 2008

Sängbloggar.

Längesen sist.. nu igen.

Det har varit en händelserik vecka...mycket som händer och jag känner en släng av förändring och "livet-är-kort"-välsignelse. Hur och varför känner jag inte mig manad att gå in närmre på.. Jag tror inte ens att jag riktigt vet varför. Det bara är så ibland.

Har nyss varit på bio med några klass- och parallellklasskamrater. Vi var ett gäng på 10 pers som såg "Patrik 1,5". Jävligt kär film måste jag säga. Jävligt kär.
Apropå det så såg jag häromdagen Sex and the city-filmen med. Jag som aldrig sett serien. Men den var bra! Speciellt i min stämning uppkrupen i soffan med tända ljus, popcorn och förkylning. Då blir nästan alla filmer bra, tror jag att jag kan lova.

Nästa vecka väntar den första hemtentan för denna terminen. Spännande. Undrar hur det ska gå. Så, bu i veckan är det läsning som gäller. Läsning och Hjärt- och lungräddning för barn och vuxna, eb kurs som Swimmix står för. Det är aldrig fel att bli visare!!

Ligger just nu i sängen och skriver. Känner att det är dags att sluta ögonen snart men jag har ju faktiskt ett kapitel kvar i min fina bok som jag håller på att läsa...OCH dessutom ska jag bara plugga imorgon.. SÅÅÅÅååå..det får bli att läsa ut boken. Det är "En blomma i Afrikas öken" av Waris Dirie. Säkert många som läst den.

Fin dag. Tack för den.
Over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej jag är en XS men den storleken var slut, så jag körde på S och hoppades på att den skulle vara liten i storleken, men den var en normal Small...ha en bra dag!