tisdag, september 16, 2008

Typiskt..

Det är inte det att jag inte klarar av motgångar.. tror jag. Det är bara så jäkla frustrerande att få dubbla budskap. Vissa gillar min stil och Swimmix stil. Andra tycker jag är för stressad och förbiser deras behov. Jaha?! Hur fan ska jag göra nu då? Jag är 21 år, detta är inte min huvudsysselsättning, men kunden har allltid rätt och jag är trots allt anställd, så det är min uppgift att agera och kommunicera med mina grupper. Såna här saker förstör verkligen mitt humör. Jag var skitglad innan. Jag skyller verkligen inte på någon. Men det är svårt att vara simskoleinstruktör till typ 40 barn. Sen är det också olika i olika grupper. I den första gruppen är jag ju mer osäker än i den sista. Är inte det givet? Visst är det orättvist, men det är den satans MÄNSKLIGA FAKTORN som alla klagar på. Som om vi borde vara robotar. Som om det är fel att vara människa.
Hursomhelst. Nu fick jag skriva av mig lite. Det kommer ju lösa sig, det vet jag ju. Jag får vara trevlig och kommunicera och ta det lugnt nästa gång så löser det sig alldeles säkert. Jag är ju bra, det vet jag ju. Annars hade jag ju inte fått stanna kvar.
Nu är det dags att börja med dagens sysslor. Fastän detta kommer förfölja mig hela jävla dagen. Anyways..
Over and out.

Inga kommentarer: