torsdag, september 04, 2008

Ahhh..

ÄÄÄNNTLIIGEN.. har jag köpt en ny, alldeles egen jättefin dator som jag är sååå glad för!!
Nu jävlar blir det bloggande av. Det kan ni ge er fan på.

Längesen jag skrev nu. Hela sommaren har gått och det är lite nya grejor på G. Skolan har börjat igen och min kamp att lära känna människor... (seriöst, jag är en jätterolig människa att vara polare med!) haha... känns som att jag hela tiden har kompisar väldigt utspritt här och där. VILKET INTE ALLS ÄR FEL, min älskade vänner. Älskar er. Men lite klasskompisar skulle inte skada.

Anyways.. idag hade jag min första föreläsning och sen mötte jag upp Micke och åt bakad potatis och köpte dator och nu sitter vi här, hemma hos honom, och nördar oss så det står härliga till. Senare ikväll blir det matlagning och kanske idol. Det blir mysigt.

Nehepp, jag har webbplatser att besöka och tid att spendera på min nya dator. tihihi..

Haj som tysken sär!
Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jäj! Välkommen tillbaka till världen av fungerande datorer:D:D:D puss!!

Clara sa...

frida: Thänx.puss