söndag, september 07, 2008

Sunday Morning..

Nyss käkat frukost och sitter mest och slentrian-surfar (som Frida skulle sagt). Om ca en halvtimme ska jag cykla iväg till babysim-jobbet som vanligt på söndagarna. Är relativt pigg.
Jag var på en inflyttningsfest hos en kompis från förra hösten igår, var skitkul att träffa alla från den klassen igen. För en gångs skulle kände jag verkligen att jag kände ganska många, och många kände mig. Det är inte så ofta man känner så nuförtiden, då jag flyttat till Malmö utan att egentligen ha lärt känna nya människor. Känns som att jag tjatar om det.. men men. Inte min mening att tråka ut någon. I fredags åt jag middag på Volym här i Malmö men Mor och Bror. Mycket gott. Efter det hookade jag upp med Micke och gänget som skulle ut och ta en öl. De var redan fulla, och det var inte jag.. så det blev en öl och en sen promenad hem till Micke. Igår på dagen gjorde jag i princip ingenting. Surfade, la pärlplattor och gjorde mig redo för festen. Frida och Elin kom innan och jag bjöd på Rom och Cola. Namnam.

Nähepp. Tänkte att jag skulle göra mig i ordning nu snart. Jag bjussar på mina pärlplatte-skills men jag märkte nyss att batterierna i kamran är slut. Typpe.
Over and out

Inga kommentarer: