fredag, augusti 08, 2008

Dagens bilder / Dagen i bilder.

Idag är jag ledig och har därför käkat en god frukost, med kaffe och mackor. Kollade färdigt på Djävulens Advokat, som Micke och jag var för trötta för att titta färdigt på igårkväll när han var på besök. Resten av dagen ska det slappas till max, eftersom inte heller vädret är piggt på fysisk aktivitet. Jag ska väl läsa, spela tv-spel och lite sånna grejor :)
På måndag bär det av till Göteborg och LISEBERG, och sen börjar Malmöfestivalen nästa fredag. Ska bli skoj!

Hittade några fina bilder som jag vill dela med mig av:




Har satt upp mitt nya duschdraperi som jag fick av Frida i födelsedagspresent! Fiint!! Tack så hemskt mycket min vän!


Bild från Ales stenar där vi var förra helgen. Mysig bild, tycker jag!



Bild från spelningen i London för en månad sedan då vi var förband till Camera Obscura. Fett ös och jävligt mycket folk!
Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! ska försöka svara på dina frågor =) Ja absolut, Elwira var planerad, kommer ingenting ur min kropp oplanerat. Jag är 22 år och har alltid sagt innan 25 ska jag ha barn. Ser inga nackdelar med att vara ung mamma, bara fördelar faktiskt. men allt är relativt och även individuellt hur man känner när man vill ha barn. jag jobbade som receptionist samt i klädbutik innan mama ledigheten. Kommer förmodligen plugga senare i framtiden också, men ingenting som är aktuellt just nu. korta svar, men tror jag fått med alla?
kul att du hittade till min blogg föressten!/ Erika

Frida Sofia Pavlovna sa...

Fint det blev med draperiet! Vi tog också roliga blås-bilder idag:) puss du!! Vi får säs snart:)