torsdag, maj 01, 2008

Sköna maj, Välkommen!

Det blev lugnt igår - som planerat;

Vi städade lägenheten så att den sken (and still does), sen cyklade vi ner till Indian Haweli och åt gudomlig mat. Det är utan tvivel min absoluta favoritresaurang. Jag ÄLSKAR indiskt<3.
Efter mat och öl och enorma mättnadskänslor drog vi ner till pildammsparken. Där vankades det jävligt mycket folk och nåt slags ståhej med kör och 3D-glasögon-show. Efter en stund tändes majbålet och folk började röra på sig. Det började dessutom dugga. Jag var lite sugen på att festa till det lite mer, men tog mitt förnuft till fånga, eftersom jag fortfarande inte är riktigt frisk. Så vi cyklade inom coop och köpte saft och sen åkte vi hem och drack den med tända ljus och snackade skit. Sen blev vi trötta och somnade gott i nya (ärvda från bror), mjuka lakan.
Det blev kort sagt en mysig, orginell valborg utan allt tjafs som annars brukar vara givet. Iallafall i yngre dagar. Men nästa valborg, då ska vi ha fest. Eller hur Frida? :)

Ikväll blir det, efter många timmars slit med kurslitteraturen, mat och drinkar med Frida och Robbin. Antagligen en rulle eller VÄNNER också....as always:)

Förresten... Clara Charlotta eller Cladda som titel? Vem är jag egentligen? Vad tycks?

Haj som tysken säär!
Over and out..

1 kommentar:

Anonym sa...

Clara Charlotta:)