torsdag, maj 15, 2008

En doft av att helgen är påväg..

Filmen igår var GRYMT bra! Över förväntan eftersom jag trodde att den skulle vara klurig att förstå. Men icke. Den var jättebra! Se den!

Jag ska börja titta på vårt projektarbete lite nu hade jag tänkt. fastän jag inte vill:) Men vi har möte senare idag så det är väl på sin plats tänker jag.
Fredag imorgon vilket betyder att helgen med dess hektiskt roliga schema annalkas.

...fast först blir det öl i parken ikväll...Frida; lugnt ifall Emma-sis hänger med? Hon kanske var sugen...

Over and out

Förresten; Om ni inte märkt det så svarar jag på era kommentarer (om jag nu anser det nödvändigt;) i kommentar-fältet. Kul att ni skriver förresten! I appreciate it! Puss på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vilka frågor! :O Haha!

Nej, ingen av dem var planerad. Mina vänner reagerade inte på nåt särskilt sätt - de var bara glada och förväntansfulla (men sen flyttade jag flera mil bort och tappade kontakten med dem, träffade vänner som hade barn och "växte ifrån" gamla kompisarna). Min mamma reagerade inte heller särkilt annorlunda. Hon sa bara att hon skulle stötta mig och allt var lungt. Numera bor jag nära min mamma men jag träffar henne alldeles för sällan tror jag. Gymnasiet hoppade jag av och det är inget jag ångrar då jag gick en linje som jag egentligen inte ens var intresserad av. Nu i efterhand, när jag har varit borta från skolan i tre år har jag helt annorlunda frramtidspllaner och ska plugga till mentalskötare när lillgrabben börjar på dagis.

Frida Sofia Pavlovna sa...

Puss puss klart att hon får hänga med:) Puss!