torsdag, maj 08, 2008

Snart klar..

Är det något som borde kallas i-landsproblem så är det fanimig att behöva sitta inne och skriva hemtenta när solen gassar utanför. Jävla crap. Man blir glad i solen och arg inomhus..

Nja, riktigt så farligt är det inte, jag tog faktiskt ledigt från hemtentan igår kväll och satte mig med nära och kära i pildammsparken och grillade korv och drack några öl. Det var fint, och jävligt behövligt. Nu, idag, är jag fit for fight igen och har suttit i ett par timmar redan. Liten paus nu och sen är det bara att skriva svansen av sig tills ikväll, då jag ska cykla och lämna skiten och sedan gå på konsert. Efter det är jag på att dricka en massa öl. Hör ni det, kurskamrater? Öl vid 21.00 ikväll??! :)

Imorgon ska jag åka till ängelholm och repa. På lördag har vi spelning, så kom till the Tivoli, Helsingborg och lyssna för tusan! Tror det var vid 8-tiden på kvällen.
På söndag ska jag tillbaks till jobbet. Det var hela 2 veckor sedan nu, och det ska bli kul faktiskt! Ses sist har jag ju haft massa möten och gått utbildning, så nu kan jag mycket mer! Ska bli kul att visa dem vad jag går för. :)

Nehepp, back to religion och mänskliga rättigheter i ett globalt samhälle. HUR ska vi göra för att tillämpa de båda i vår mångkulturella värld??! I ask.

Over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

Have so fun with thw öl my friend:) Pussis