onsdag, maj 14, 2008

Fint och lugnt.

Fin dag idag.. den bästa på länge.. efter 2 dagars arbete fick jag idag sova hur länge jag ville, och när jag vaknat drog Micke och jag ner och käkade gyros på stan. Gott som fan. Sen blev det take-away latte och lite solning och mys i slottsparken. Typ första parkhänget i år..
Sen mötte jag upp Emma-sis och det vankades en runda på stan samt en fika i solen. Jag drack jos. eller juice.

Såhär på kvällskvisten fixar älsklingen i köket. Lagar ungskorv. Vi ska gå på bio senare och se 21. Verkar fräck.

Alltså: Min dag är och förblir den bästa (och framförallt LUGNASTE) på länge.

Förövrigt så tänkte jag på en sak när jag prommade hem från stan; Jag älskar att vara anonym, och skulle för allt i världen inte vilja vara världskändis. Tänk att allt man gör och säger analyseras av media och man kan verkligen inte bestämma själv hur man vill leva sitt liv, för tänk om det går emot normen och man gör det minsta fel?
Jaa.. det är vad jag gått och tänkt på idag:)

Anyways.. Nu blir det somsagt snart korv med potatismos. Mm.
Over and Out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va filmen bra? Är så sugen på att gå på bio :) Ses snart pusselipuss /Cecilia

Clara sa...

Cecilia: Ohja, bio är något utöver det vanliga.. lite lyxigt sådär! Vi ses på lördag, ja! Puss!