söndag, maj 18, 2008

Phu.

Jag har som vanligt jobbat idag - längre än vanligt idag eftersom jag har varit "On-Deck" som det heter - alltså när man är på land och fixar och donar och städar och håller på. Det har gått bra idag! En pappa kom fram och sa att lektionen idag var jättebra! :) Sånt blir man superglad av!

I fredags sov jag i tält för första gången på flera år. Det gick bra, och jag kunde faktiskt sova. Det var mysigt! Senare på lördagen var det rep med bandet. Vi ska ju till London på onsdag och ha spelningar. Den 2 juni (var det väl?:)) släpps vår skiva, Days come and go. Faan vad kul vi ska ha det!

Nu tittar jag på vänner och latar mig. Det gör jag rätt i:)

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå hallå, vad hände med bilderna från i torsdags? :) Kram

Clara sa...

Sara: hehe..se har jag inte ens tänkt på:) Ska lägga upp dem genast meddetsammma!