måndag, maj 05, 2008

Hemtenta ftw...



Då var det måndag igen ja!

I morse väcktes jag av Micke som sa något i stil med "älskling, du måste vakna! Internet funkar inte!" hehe...så söt. Det visade sig att jag, mitt nöt, hade uppfattat fel dag då vår telefon och internet skulle sägas upp, och därmed fattat fel på när vi behövt beställa nytt. Nåja, nu har vi iaf internet..telefonen kommer väl vad det lider.´

Vi var i Tyskland igår. Jäklarns med öl vi har nu:) Räcker förhoppningsvis hela sommaren!
Vi får väl se..

Sitter med en hemtenta nu.. fick den idag. Ganska jävla svår måste jag säga.. men som jag brukar säga: Ett godkänt ska jag väl kunna skrapa ihop..!

Anyways.. kollar på outsiders nu..roligt program.
Over and out.


Våra 9 ölflak samt vårt skåp med mina flaskor till vänster, Mickes till höger och vinet i mitten.



2 kommentarer:

Ekan flyter sa...

Hmm.. får nog komma ner till malmö och göra nåt åt all er alk snart!

Clara sa...

ekan: hehe.. det är nog bäst att du gör det, ja!!;)