måndag, maj 26, 2008

Hem, ljufva hem

Jag har varit i London. skriver om resan vid annat tillfälle, just nu tycker jag det mest intressanta är hur jag klarade gårdagen:


Lördag morgon checkade vi ut från vårt hostel, åkte 2 timmar med buss, hade en spelning där, åkte tillbaks. Kom tillbaka till London ca. 22.30 och började dricka öl och dansa. Efter några timmar var vi tvugna att hämta vår packning och påbörja vår resa hem. I spöregn. Detta var alltså klockan 4 på morgonen, alla var fulla och ganska trötta men nog ändå glada ihågen.. iallafall jag. Det blev en udda men ganska bra hemresa, eftersom man sov gött hela tiden.

Vi kommer till kastrup vid halv 11 på morgonen, och jag tar mig till Malmö och Limhamn direkt, utan hemvisit, och jobbar som simskolefröken i 3 timmar. DET NI!


Vid 5 är jag hemma igen, lyckas hålla mig vaken tills typ 9, och sover som ett barn mellan 21.30 igårkväll tills 10.30 idag. Fy fan. Detdär behövde jag verkligen.


Så, det var hemresan det. London var i korthet fett som fan. 3 spelningar som alla gick bra på något sätt och ett gött gäng som jag gillar mycket! All är så fina i bandet.


Skriver mer annan dag, måste bege mig ut i regnet och til skolan.


Over and out. Förresten: här är vår presbild :).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fräck bild du!:O PUSS

Anonym sa...

Hej kära Clara!! Ja fy vad gött det var att komma hem o sova igår, kom till Götet vid sju tiden och somnade som en liten gris :P Var tvungen att gå upp halv sju dock, jobbigt jobbigt -men jag jobbade ju inte igår ialla fall så jag ska inte klaga :)

Puss och kram!!! Hoppas vi ses snart.

Ps: Ska du vara med på fredag?! Det hade varit helt sjukt kul, du kan ju alltid åka med Staffan i bil från Ä-holm...Förstår om du inte pallar men lite gratis mat tackar man ju inte nej till hehehehe.... Inte att spela heller såklart

/Cecilia

Ekan flyter sa...

Det där låter ju förbannat jobbigt.. Fast kul :) Hoppas ni hade skoj i London! När kommer skivan förresten?

Clara sa...

pavlovna: Oh yeah!

cecilia: Jag jobbar på fredag, plus att mina cisv-ungdomar kommer till Malmö och hälsar på.. (för det var väl nu på fredag?!
Det hade varit jäkligt roligt annars:(

Kul vi hade i London! Tack för en fin resa! Puss

ekan: Vi hade det svinskoj i London, Skivan kommer ut i DÄR den 6/6.... sverige vet jag inte:)