söndag, maj 11, 2008

Äntligen söndag:)

Jag har gått och nojjat mig över att jag har mycket att göra - vilket jag verkligen haft. Detta nojjandet har fått mig att må dåligt, fått ont i magen och inte kunnat göra nånting till 100%.
Vad som egentligen fått mig att känna denna stressande känsla är främst planeringen och mötet med mina grupper till dagens simskola... jag pallar inte dra hela historien, men fy faan vad det gick bra idag, och fy faan vad skönt det är att jag nu kommit hem och kan SLAPPNA AV för en gångs skull. Har ju inte kunnat slappa på jättelänge eftersom jag har haft hemtenta och grejor.

Så..just nu mår jag bra. Därför blir det en tvkväll, och läggdags tidigt. Ska jobba med di gamle imorgon och på tisdag.

Imorse åt jag och älsklingen frukost på gården. MYSIGT!
Jag älskar sommaren!

Jag har inte mer att skrova idag.. inget i huvudet helt enkelt.

Over and out..

3 kommentarer:

Frida Sofia Pavlovna sa...

Jag drömde att du skulle flytta till Italien i sommar! Gör inte det, då blir jag ledsen i ögat! :)

Anonym sa...

hörde av lelle att spelningen gick jätte bra! är så ledsen att jag missade den men jag orkade inte röra på mig, var så glad att vara hemma..men vi får ses snart igen! puss på dig

Clara sa...

pavlovna: Nej! Jag ska inte lämna dig!:) Ses imorgon!


caroline: Japps, spelningen gick bra och om en vecka sticker vi till London! Ska bli fräckt! Ja, ibland är det skönt att bara vara hemma!

vi måste ses snart! :)