onsdag, april 30, 2008

Valborgsmäss..

Idag är det kungens födelsedag och då vet vi alla vad som händer - SUPA, KNULLA och DÄCKA!
Nää...det blir lugnt för mig på den fronten idag. Jag och Micke ska sitta i pildammsparken med picknick och titta på en eld är det tänkt. Lugnt och mysigt. Kanske nån vill joina?

Jag vill också uppdatera er alla om att mitt plugg- esse var falskt alarm. Jag har inte pluggat mer. Och jag känner mig inte heller manad. För att jag vet att jag kommer göra det i sinom tid. När jag är redo. Typ imorgon och nästa dag och i helgen. För sen är det faktiskt tenta. Och den tänker jag fanimej klara. Och då brukar det gå vägen. Så funkar jag. jag har dessutom precis varit och hämtat en gammal tenta, så jag ska göra den också så att man känner att man har lite koll.

Jag var på möte med jobbet igår. jag som ny instruktör har fått grupper som är missnöjda (eller..inte alla) och jävlar vad jag jänner stort ansvar för att göra dem nöjda. Det är en lite läskig och stressande tanke, men ska också bli skitkul att komma tillbaks efter Tysklandsresan. Jag ska lära dem simma, ja jävlar i min lilla låda! Om det så ska ta ett millennium!

Jag sitter på skolan och skriver nu.. har inget bättre för mig:) Eller jo, skulle kunna läsa ett kapitel om Roussau. Det ska jag nog göra. Börjar skolan om en timme. Då ska vi ha seminarum. Jag har så fina tider i min skola. Det är jag glad för! jag börjar aldrig innan 10.15, och ganska ofta börjar jag klockan 13.15. Passar mej utmärkt eftersom jag verkligen är glad för mina morgnar. De är heliga!! Klockan 7 på morgonen är jag inte männiksa ännu! Fråga Micke själva! :)

Nähe. Lite action kanske.
Over and out.

Inga kommentarer: