lördag, april 19, 2008

Så var det lördag..

Uppe tidigt idag, jaddå! Jag älskar när Micke erbjuder sig att laga frukost så att jag kan dra mig ytterligare en halvtimme. Ahh... det blir liksom inte lika svårt att gå upp då, på nåt vis.
Klockan 5 i eftermiddag ska jag passa barn, och fram tills dess SKA jag läsa. Det blev (som väntat) ingenting igår..

Igårkväll kollade jag och Micke på "King of California" och käkade godis. Mmm.. fin fredagskväll. Det känns faktiskt jättebra att inte festa denna helgen. Jag känner att det liksom inte behövs. Jag jobbar och pluggar istället. Supa kan man göra i sommar:) hihi..

Suttit och pratat med Micke om ängelholmsfasta människor vid frukosten. Intressant samtal. Fattar inte riktigt dealen med detdär att bo där i exakt HELA sitt liv, och inte längta bort. Fast iofs..jag tror inte att det är möjligt:) Fast det verkar ju nästan så bland vissa..

Hur som helst. Eftersom klockan bara är halv tio på morgonen så känner jag ingen press med att få bukt på mina planer för dagen.. ska snart börja med min kopierade kurslitteratur som sitter i stora pärmar.

Have it,
Clara

Inga kommentarer: