söndag, april 20, 2008

Helgen snart slut..

Juhupp.. söndag och jobb står på schemat hela dagen, Nästan skönt att det ska bli ny vecka konstigt nog, eftersom jag tar det lugnare på veckorna än på helgerna:) Som det kan bli..

Igår var det ju barnpassning och hon är ju så jävla söt och smart, den ungen. Hon kan allt.
Hon refererar till böcker och ramsor när man säger ett ord, och hon kan texter utantill och grejor. Helt otroligt:) Fast, så smarta kanske alla barn är i den åldern, vad vet jag...

Nehepp, jag ska fotas till bookleten till vår skiva, så jag måste börja göra mig snygg-- känns lite onödigt eftersom jag ska bada bara en halvtimme efteråt...men vad gör man inte för konsten:)
Jag drömde i natt att vi var ute på turné med bandet, och Jocke skulle lära mig att hålla en gitarr rätt.. (som om jag inte redan VET!) :).. Vi hade skoj. Så det blir nog skoj i London med.

Micke ringde mig inatt (han är i Ängelholm). Var ute och svirade. Jag tror jag minns rätt när jag sa till honom högt och ljudligt "Jaag saaknar diig!!!" i halvsömnen...hehe undrar vem det var som var mest (sömn-)drucken?

Snart ska vi till Tyskland, boys and girls! Bara två veckor kvar!
Det ska bli skoj! Jag längtar! SPRIIT!:)

Have it, skriver mer ikväll..
Clara

1 kommentar: