söndag, april 27, 2008

Tv och godiskväll.....

Det har varit lite si och så på senaste tiden - men som vanligt blir det bättre och som vanligt märker jag inte skiten förrän jag kommit ur den :) Omedveten överlevnadsstrategi?

Jag har varit jävligt stressad i det senaste och mycket har tyngt min själ och mitt huvud. Men nu är det bra. Jag är förkyld, men solen har varit framme och jag har pluggat i flera timmar och känt ett lugn som jag sällan känner. Jag är ju oftast inte bra på att sätta mig och läsa. Idag var jag det. Och det känns skönt. Jag har ju faktiskt tenta om en vecka!

Familjehelg har det varit. Konstigt men fint ändå, på samma gång.
Bror är bortrest nu. Får väl se när vi ses igen.

Ikväll är det Tv och godis som gäller, jag ska bara läsa färdigt ett kapitel först!

Jag är lite nyfiken på vem som läser här. Ingen, en eller fem kanske? Lite nyfiken, så om man vill så får man gärna ge sig till känna.

Hörs snart igen!
Over and out.

1 kommentar:

Ekan flyter sa...

Jag läser! Måste ju hålla koll på vad ni sysslar med därnere i Malmö :)