fredag, april 18, 2008

Nu så..

Okej...ny blogg på plats och nu har jag pillat tillräckligt för idag:)

Inte för att göra smygreklam, men Blogspot.com var mycket lättare att designa än det jag hade förut.



Ikväll ska jag och Micke äta lax och ha mysigt. Bror har ju flyttat in hos oss för ett tag, men han är i Lund tills imorgon, så vi får kvällen alldeles för oss själva..mys!
Sen blir det jobb för hela slanten resten av helgen. Vad kul det ska bli med pengar i maj;)

Jobbat idag med.. nu sitter jag mest och degar för att jag inte vill plugga. "Men man måste ju" försöker det ansvarstagande i mig att säga, men icke.

Jag ska nog diska och handla istället. Sånt man intalar sig är viktigare än någonting annat i detta tillfälle.



Hörs snart igen.

//Clara



//Clara

2 kommentarer:

Ekan flyter sa...

Jaså Clara ger sig också på det härmed att blogga, trevligt!

Clara sa...

Ekan: Jaa! Och du med ser jag? Det var oväntat. Let´s blogg till´the end of time!!