torsdag, april 24, 2008

Lite bakis.

Torsdag var det idag ja. Jag har tänkt länge att jag skulle skriva men det har liksom inte blivit av att sätta sig framför burken när det har varit så in i bänkens fint väder. Alltså, apropå det. Jävligt rolig grej här i Sverige: När det blir det minsta varmt - och då snackart vi typ 15 grader - så är det rena rama sommar-fasoner på vissa människor. Flop flops, shorts och linnen och t-shirts. VAD ÄR DET MED ER? Det är precis som att de blir så glada för att det blir det minsta varmt att de tar av sig alla kläder med en gång. Alltså, klart att man FÅR göra så. Men fryser inte de stackarna? Ni kommer ju bli förkylda! :)

Nog om det. I tisdags var jag i ängelholm och hälsade på. Kom hem igår eftermiddag. Det var trevligt att vara där. Många ansikten att hälsa på och småprata med, sånt är alltid trevligt. Skönt ändå att vara tillbaks i Malmö. Jag trivs ju så bra här. Det blir för övrigt antagligen ä-holm imorgon också. Familjen ska träffas.

Ikväll ska det pysslas, och imorgon börjar dagen tidigt med några utbildningstimmar.
Intressant.

Förresten så blev det ju öldrickande igår, med inspiration från det trevliga vädret. Det blev dovk inte särskilt sent, men idag mår jag ändå lite som jag förtjänar. Har inga planer på att gå upp ur sängen förrän jag verkligen måste - vilket lär bli om typ 2 timmar eftersom jag ska på möte i skolan.

Hepp, have it.
Over and out.

1 kommentar:

Frida Sofia Pavlovna sa...

Tack för pysslet min vän, hoppas du kom upp i tid, det gjorde vi! Hujedamig!:D Poss!