tisdag, april 28, 2009

Det sänaste.

And VG it was... även på den senaste tentan! Så jäkla gött! Ett VG till och jag får VG på hela kursen!!! Hoppas kan man ju alltid:) De här två kurserna har varit förbaskat roliga och intressanta (gillar ju juridik supermycket!) och då blir resultaten därefter. Får en hemtenta nu på måndag så vi får väl se hur den är. Känns inte lika hundra, men väldigt intressant ändå.. så kanske kanske att man kan få ett högre betyg där med?

Nu kommer snart syster Em med bilen och ska hjälpa mig att köra bort till kirsan för att köpa ettpar utemöbler som jag hittade på blocket för en relativt billig peng. Kunde vart billigare, men de såg fina och framförallt stabila ut (av rotting) så jag hoppas att de är något att ha! Ett glasbord är med i dealen också, vilket känns fräschare än plast... Hon borde väl vara här om kvarten, kära sis.

Igår bar det iväg till Entré (andra gången i lifvet för mig) för att fira att man fått penningar. Jag, Frida, Robbin och Sara var i sällskap och för mig blev det en väska, två klännings-tunikor och ettpar leggings. Kanske lite tråkiga saker men nödvändiga. När jag kom hem sen och fiskgratängerna stod i ugnen sorterade jag min garderob och "la undan" vinterkläderna och gjorde plats för sommar/vårkläderna och slängde lite saker i en plastsäck som ska till The Ants. Ska vänta in Mickens sortering också innan jag cyklar ner med den. Men frågar du mig så har han nog inte så värst mycket att sortera, och har han det så är det nog inte mycket som ens är värdigt att ge bort, pg.a hålighet och sledenhet.

Övrigt: B-uppsatsen har kommit igång men kunde väl gått lite bättre (läs: vi kunde ha varit lite mer motiverade) och tränat har jag inte gjort sedan förrförra veckan. Litre rädd att mitt månadskort gått ut förresten. Nevermind (*visslar en glad sommarmelodi*).

over and out

1 kommentar:

Frida Sofia Pavlovna sa...

Grattis till vg:t! Vad dokted du är! Pussar:D:D