onsdag, april 08, 2009

Ahhh..

NU blev jag färdig med tentan. Görr som fan. Nu har jag påsklov precis som alla (??) andra. I några dagar iallafall. Det ska jag fira med att imorgon åka till Ängelholm och ha girl´s night out med Frida och co. och sen hänga med familjen resten av helgen fram tills söndag eller måndag. När det blir vet jag icke, men någon utav dagarna. För sen på måndag ska jag hit ner igen och måla påskägg (bättre sent än aldrig) med brudarna från klassen. Det ska bli kanon.

Ikväll ska jag och Majken mysa med varandra och äta god mat och möjligen se en film? Vi får la se vad det blir. Men nu ska jag iallafall snart bege mig ner till skolan och lämna in hemtentan..aaaahhh... en öl i solen nu hade inte varit fel!

over and out.

1 kommentar:

Erika sa...

jasså det hade jag ingen aning om =) då förstår jag. Glad påsk önskar jag!