tisdag, april 14, 2009

Tjenare Tjenare-

Hemma efter en trevlig och ganska intensiv påsk med familjen. Jag drog mig hemåt redan i söndags kväll, fastän jag egentligen skulle åkt bil med Emma igår. Men jag pallade inte mer, också ville jag hem till min man. Igår hade vi besök av Ivan som sov över från i söndags, och vi promenerade i det fina vädret (fast inte lika fint som det har varit i helgen!) ner till centralen och lämnade honom, och sen gick jag och Micke hem igen ,efter en promenad.

Igårkväll cyklade jag sen till Linn och hade sista- minuten- ägg- måleri med gänget, och det var trevligt, fast inte så värst långdraget. Efter typ 3 timmar var jag hemma igen och inväntade Micke som varit och spelat tv-spel.

Dagens hemlis: Efter några dagars ledighet KAN jag bara inte gå upp tidigt. Jag måse lära mig det tills typ...imorogn. Annars kommer jag missa mycket i skolan...

Over and out

3 kommentarer:

Ekan flyter sa...

Oj vad du bloggar, längesen jag var inne, mitt bloggande har ju legat nere, vilket jag påminns om när jag besöker bloggar så därför låter jag bli :) dock har bloggen min vaknat upp och blivit knäpp på sistone, men det är en annan historia.
vad jag egentligen skulle var: hur ser det ut med petters lägenhet till sommaren? behöver eventuellt något tills vidare.

Clara sa...

Ekan: Ja, här bloggas det så det står härliga till:) Du får komma igång nu igen! Lärgenheten är uthyrd tills sista juli, och sen är väl meningen att Petter ska vara hemma lagom tills dess så att han kan börja jobba med den lite. Men vi kan ju se hur det ser ut lite längre fram, men det är isåfall aktuellt 1:e augusti. Kanske för sent?

Ekan flyter sa...

ahh, okej, hade mest behövt något ett par månader i sommar, tills jag hittar nåt eget. men har jag inte hittat nåt i augusti så är jag intresserad. jaja, vi får se när det blir aktuellt.
vad gäller min blogg så har jag börjat leka lite med den, bara flummerier, nåt slags kreativt utlopp för grejer jag har i skallen. får se om jag orkar få nån struktur på det hela så småningom. nu blir det mest småpretentiösa opretentiöserier.