söndag, maj 03, 2009

Bitterfitta.

Hemma från jobbet idag igen - och har riktigt dåligt samvete över det. Men man kan inte hjälpa att man blir sjuk och jag hade blivit värre om jag gick dit. Jag får faktiskt en hemtenta imorgon och har inte tid att må dåligt och inte orka någonting. Dessutom är det hög smittorisk, och det vill jag inte heller ha på mig att ha smittat en massa barn bara för min höga arbetsmoral.

Hursomhelst så tycker jag att det är förbannat tråkigt och framförallt KONSTIGT att jag blivit förkyld igen. Jag var förkyld för bara några veckor sedan. Men det är väl vädret som gör att man går ut och förkyler sig kan jag tro. Jävla skit.

Jag har legat inne i 3 dagar nu och trodde att det skulle hjälpa. På hela maj månad har jag varit ute sammanlagt en kvart. Yäy.

Bittertanten är här och hon ska genast dra sig tillbaks igen.
Over and out.