onsdag, maj 06, 2009

Tråk-regn.

Tredje och sista dagen på tentan - som gått smärtfritt hittills. Det regnar utomhus och jag sov jättelänge som vanligt när jag är "ledig".

Tyvärr kan inte tentan firas ikväll för jag ska upp tidigt imorgon och förbereda inför handledarträffen klockan 10. Jäkla skit. Kåren hade vart najs. Eller någonting som får en att förstå att sista tentan för terminen är skriven. På fredag ska jag passa kära lilla Sofia och då finns inget utrymme för firande heller. Nej, jag får väl fira när sommarlovet börjar.. *surar*

Nu ska jag sätta igång - även fast min motivation verkade fastna hos Linn igårkväll.

Over and out.

2 kommentarer:

Emma sa...

men det kommer väl fler helger. Och DU! Vad händer kanske på lördag, om du nu söker fest??? vad ville du innan när du smsade sent i går natt (23.01)? puss

Emma sa...

men det kommer väl fler helger. Och DU! Vad händer kanske på lördag, om du nu söker fest??? vad ville du innan när du smsade sent i går natt (23.01)? puss