tisdag, maj 12, 2009

Produktiv dag

För en gångs skull har jag haft en givande dag. Steg upp och åt frukost (fick som vanligt min välbehövliga sovmorgon till 10) och bedrog mig ner till Orkanen och Linn och därmed B-uppsatsskrivande. Jag måste säga att vi jobbade på mycket bra!! Vi satt och skrev och brainstormade tills klockan 18.00, och fy vad skönt det var att komma hem nu och veta att man varit duktig idag! Allvarligt talat, just denna perioden av mitt liv som nyss har varit, med mycket ledighet och så, känns som den längsta i mitt liv. Jag har inte fått något gjort, bara suttit hemma och slöat de flesta dagar. Men jag tror att det kommer att bli en ändring på det nu.. med start igår..:) Jag extrajobbade nämligen igårkväll. Har sagt att jag kan göra det nu dessa sista veckorna. Behöver pengar nämligen.

Idag är det min namnsdag - Charlotta som jag ju också heter. Jag ska fira genom att laga till något gott tills min man kommer hem. Annars blir väl kvällen som alla andra - Tv, slösurf och mys.

Om 2 veckor har jag sommarlofv. Det blir najs.

Over and out.

1 kommentar:

Emma sa...

Härligt med produktivitet! Jag gjorde inte mycket idag. Vad på psyk för första gången idag. Det var kanske inte det roligaste jag varit med om...men men.
Vi ses på fredag. Det blir kul! Puss