fredag, oktober 03, 2008

Slappast in town.

Sådärja.. hemtentan är inlämnad och jag är glad för det. Hur det nu än går.
För att fira åt jag och Micke på Carib Creol igårkväll. Fantastiskt gott. Nästan som på Jamaica;)
Efter det stack jag ner och lämnade hemtentan och Micke hyrde senaste Harry Potter filmen. Vi hann dock inte se den, för vi var trötta. Men vi hade ändå det mysigt med tända ljus och bäddsoffan utdragen för en sängliggande film-tittning. (Kanske därför man somnar??)

Well, idag är jag iallafall slappast in town, och den enda planen jag måste utföra idag är att gå till systemet och köpa öl. Eller också köpa nåt att blanda med. Också måste jag ju äta förstås. Jag åt frukost i morse, men sen Micke gick har jag legat och halvsovit i soffan framför EfterTio, och jag vet i princip vad det handlat om idag:)

Nehepp. Mer slentriansurfande står på schemat.


Så fint hade vi det på vår tältsemester. kärlek, mannen, det kallas kärlek.
Over and out.

1 kommentar:

Frida Sofia Pavlovna sa...

Robbin pekade på bilden på micke och log, han ser go ut där:) Imorgon blir det lek och spejl! Man tänker mycket när man är ena himmaved, men det har vi ju diskuterat:)

Puss min fina! <3