torsdag, oktober 23, 2008

Irriterande.

Aarrrgghh. Så sur man blir när man står på coop och får lägga bort varor för att man inte har tillräckligt med pengar på kontot. En annan sak som gör mig sur är att min internetbanks hemsida är segast i uiversum och inte vill öppna sig. Följaktligen kan jag inte heller kolla där hur mycket pengar jag har och inte heller överföra pengar från mitt sparkonto. Visserligen har jag ju även telefonbank. Men ändå. Sur blir man. Dessutom, när jag väl har överfört pengar måste jag springa bort till ica och köpa det jag fick lägga bort vid förra handlingen, för tydligen ska JAG ta av MINA sparpengar. Ingen annan (exempelvis personen som ska äta maten med mig ikväll) kan ta av sina pengar, och således köpa sakerna på väg hit. Dessutom måste jag diska en jävla massa. SÅNT GÖR MIG BARA LIIITE IRRITERAD.

Somsagt; Det märks att det är den 23:dje idag..Eller hur Frida? ;)

Igår var en fin dag. Fikade med Frida, eller tja.. det var ju nära att det inte blev nån fika alls då ingen av oss hade speciellt mycket pengar (återigen.. det märks.).
MEN, det ordnade upp sig och det var mycket trevligt. Som vanligt. När fikan var över, hade en kompis till en kompis vipkvällsbiljetter till Max, som öppnade här i Malmö idag, och vi fick varsin meny gratis. Gratis är ALLTID gott. Hade dessutom jävligt trevligt. Skrattade mycket. Det var kul.

Imorgon ska jag gå på kräftskiva tydligen. Ja, ni läste rätt. 24 Oktober. Kräftskiva. Galet, men jag har längtat efter kräftor i flera år nu, så jag är glad.

Nehepp, köttfärsen som ligger i min kyl går ut idag, så jag ska steka upp den och sen får jag (somsagt) gå och handla igen för vi ska äta indiskt ikväll. Det ska bli gott. Men så måste jag ju som sagt diska med. Jävlar i min lilla låda med sysslor jag har att göra. Måste sätta igång.
Cheers!
Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag längatar till vår kräftskiva imorgon. Det ska bli mycket trevligt. Och så hoppas jag att vi kan frächa till din lägenhet så att du trivs och inte blir bostadslös. Vill dessutom säga att du var mycket fin i håret. Plus att jag hjärta dig. Och saknar dig!
LOVE!!

Frida Sofia Pavlovna sa...

Men idag, den 24:e blev det jävlaridet köbefrukost! Smaskigt:) Synes imorgon min sköna! Puss!