torsdag, oktober 30, 2008

Då var det dags igen ja..

Var på sista föreläsningen för den här kursen. Fick sen hemtentan, och precis som förra gången gick "gänget" och käka lunch.. för att fira, eller nåt? Fråga inte mig men trevligt är det och jag tycker att vi kan göra det till en tradition. Vissa firar efter tentan, vi firar tydligen före.

Har suttit i typ en timme nu och kollat runt riktigt ordentligt hur det står till med lägenheter, slängt iväg nåt mail, men nu pallar jag inte mer.

Nu ska jag börja skriva, och ni lär inte se mig förrän imorgon kväll, då jag tar en paus i hemtentan för att gå på firmafest. På lördag tar jag också en liten paus och blir förmodligen berusad, men sen måndag och tisdag så smäller det igen.

Sitter och lyssnar på Hey there Delilah med Plain White T´s.. jag kanske är löjlig men jag bara gillar den låten av någon anledning. Den tilltalar mig, yes it does.

Nehepp. Titta gärna in på en kopp till mig och Hades om ni har vägarna förbi i dagarna.
Förresten, Frida; Jag och Hades har det bra. Hon väckte mig i morse genom att bita mig i tårna. Brukar hon göra så? Det var lite irriterande men ganska kärt också.

Hej och tack.
Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja som sagt så är det sådan hon är :) <3 kär men dum! Puss!