torsdag, oktober 09, 2008

Kreativitet.

Inte för att det gör mig nåt, men det var dåligt med kommentarer här på sista tiden:) hoho.

Igår blev det kanelbullar för hela slanten. Jag, Robbin och Frida bakade 52 stycken (eller.. de bakade, jag instruerade di tu då de typ aldrig bakat innan..verkade det som iaf:). De gick hem med 12 bullar och lämnade tolv. Inte för att jag är så het på matte men fy faan vad vi måste ha krängt där vi satt framför tv:n :)

Sitter nu på skolan och skriver. Har varit här i 2 timmar och läst, men nu pallar jag inte mer. Har inte ätit nåt sen frukost heller kom jag på, men jag ska ju träffa Micke senare och käka kvälle med honom så det får bli nåt lätt såhär på eftermiddagskvisten. Så att jag inte blir för mätt, menar jag. Då blir det läckage i planeringen, och inte alls särskilt bra.

Jag och Micke ska gå promenad om ca. en timme, en lång en. Sen ska vi laga mat ihop. Innan dess ska vi kika in till Emma o Christian. Jag har tänkt på en bra present som jag ska ge honom, men Micke ska också vara med, så den blir liite annorlunda än planerat, men säkert väldigt fin ändå.

Nähepp, nu ska jag promenera hem och vänta på att min käre ska komma. Lika bra att ta en kanelbulle och sätta in lite foton i mitt nyinköpta album. Trevligt det låter!!

Over and out

2 kommentarer:

Frida Sofia Pavlovna sa...

MMMMMM knelbullar!:D <3

Anonym sa...

OCH SÅ FIN PRESSY NI GJORT! UNDERBAR!! jag vill också ha knelbulls. fasen också att jag missade baket.