måndag, oktober 27, 2008

I Rock!

YES! Så jäkla gött. Jag klarade tentan. Med marginal dessutom. Ganska tur dessutom eftersom omtentan lämnas ut idag. Liite oförberedd hade jag varit:)

Sitter och tittar på efter tio och tvättar idag. Har seminarium i eftermiddag, så jag ska strax byta ut tv:n mot mina skolböcker. Tvättningen består dock i nån timme till. Ska bli skönt att få rena kläder...har inte tvättat på jättelänge! :)

Helgen har varit trevlig. Fredagen tillbringades i Ängelholm, på en sen kräftskiva. Trevligt var det. I lördags hängde jag med äldsta storasyster. Vi gick på stan och senare köpte vi picknick och körde ner till stranden och åt. Mysigt. Kvalitetstid.

Senare på lördagen åkte jag ner till Malmö, svidade om, och gick på födelsedagsfest hos Linda. Jäkligt trevligt, men festen spårade ur lite grann och jag som nästan var helt nykter uppskattade nog saker mindre än alla andra;) Iallafall.. jobbet igår gick bra.. som vanligt, och nästa söndag är jag LEDIG! Ska bli duktigt skönt faktiskt.

Veckan kommer gå i pluggets tecken. Får en hemtenta på torsdag (never ending story) så jag har rätt mycket att läsa. I helgen väntas fester, som vanligt, men det blir rätt lugnt eftersom jag har en hemtenta på halsen denna helgen. Har aldrig haft hemtenta över en helg förut. Undrar hur det blir. Man får ju liksom 2 extra dagar på sig då. Frågan är om det hjälper eller stjälper:)

Nähepp, nu ska jag läsa till seminariet som sagt.
Välkommen nya veckan som hade den bästa början! :)
Over and out

4 kommentarer:

Anonym sa...

YÄY! Grattis min sköna böna! Känns skönt va?:D du är duktig du! pussar och tack för i helgen:D

Anonym sa...

tack, söt du är :)

Anonym sa...

Då är kanske ett grattis på plats för tentalyckan! Jag sitter nu med min förbannade psykologi.. kommer nog inte gå lika bra. Men du, jag saknar. Dig alltså. Bra med bloggen! Hoppas att den nya datorn inte slutar fungera. pussar till dig.

Anonym sa...

ja mandelmassa, prova riv lite nästa gång du bakar bullar. gör dock då bara smeten med smör,socker o vaniljsocker altså ingen kanel. Brukar göra fifty fify med den smeten med mandel och resten kanel. ett gott tips ;-)