måndag, oktober 20, 2008

Måndag 20/10

Idag har jag varti hårmodell för Leep, school of hair. Det gick bra. jag är lockig nu igen känns bra, fast nu ska jag nog prova på att vara rakhårad. sen alltså, när denna omgång av lockighet lagt sig.

Jag kom hem för ett par timmar sen och borde verkligen läsa, men som vanligt går tiden utan någon läsning. Jag är så in i himlans trött. Älskling sov över inatt och det kändes som att jag inte alls sov nånting. Det har gjort det i ett par nätter nu och det börjar bli jävligt tråkigt. Jag som gillar att sova!

Jag håller tummarna för att jag ska få en ny lägenhet. Jag vill flytta. Jag vill ha nått nytt och fräscht. Vi får väl se om jag hittar nåt.

Vart i Ängelholm i helgen förresten. Hälsat på bebisar och mammor av olika art. Det var trevligt. Igår var det jobb som vanligt, och imorgon är det skola.
Som vanligt alltså.

Livet går vidare. Hela tiden. Varje dag. Hur mycket man är vill eller inte vill, så kan man ändå varken pausa, snabbspola eller spola tillbaks. Och vad man gör av sitt liv är det bara man själv som kan bestämma. Ingen, Ingen annan.

Den tanken gör mig glad, stark och sugen på livet. Jag borde tänka så lite oftare.

Hej sålänge.
Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det borde du definitivt göra! Oh jag är nyfiken på lockigheten:D Puss!

Anonym sa...

Nu har jag fattat detta och börjat läsa. Jag är med nyfiken på lockigheten men den brukar sitta fint på dig..=) håll oss uppdaterade på lägenhetsutvecklingen. kärlek.