söndag, februari 15, 2009

New Condo.

Igår flyttades det halva dagen, och sen var vi och handlade och sen pillade vi rätt det nödvändigaste i nya lägenheten och sen blev det inte mycket mer än Bruce Almighty på tv och sedan sängen. Vi sov så otroligt gott båda två och det är förbaskat spännande att BO här. Lite avigt änsålänge, men fett som tusan! :)

Om ungefär en timme ska jag åka och jobba, och Micke ska laga chili com carne till oss lagom tills jag kommer hem. Ikea får vänta, vi pallar inte ikväll:)

Återkommer.
Over and out.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh mysigt! Jag vill komma och titta snart alltså:) Måndag eftermiddag??? Puss:D:D:D:D:D

Clara sa...

Frida: Jaa!! Går jättebra! Fast det är fortfarande mycket pill kvar i skrivande stund.. men du får gärna komma ändå:) Puss

Frida Sofia Pavlovna sa...

Sorry att jag inte kom idag gumman :( Mycket att göra!!! Tänkte att jag kanske kunde titta förbi på onsdag istället? Efter skolan?:) Jag slutar fem!:D Pussinuss!!