måndag, februari 23, 2009

Måndag igen.

Sista dagen innan hemtentan. Känns som en cykel, ungefär som mens. Ungefär i samma tidsintervaller med. Faktiskt.

Vi hade en spontan inofficiell inflyttningsfest här hemma i lördags - bl.a för att fira att Robbin inte jobbade på kvällen, och att jag skulle vara ledig igår. Det har ju varit sportlov här nere veckan sosm gått. Det var skönt att ha en ledig söndag, men det kändes bara som en vanlig lördag eftersom jag var lite mysbakis, och är ledig idag. Så kan det gå;)

I fredags tömde vi alla resterande flyttlådor och blev alltså klara med det hele. Det enda som saknas nu är tavlorna som ska sättas upp, och lite andra dekorationsmoment. Sen ska vi ju ta den obligatoriska ikeaturen i helgen med. Men vi har ju noll pengar just nu, så det har inte blivit av denna helgen som gått. Fasen vad kul det ska bli att ha penningar igen.

Jaa. veckan som kommer ska jag alltså sitta med en hemtenta- Jäj. Idag ska det pluggas och eventuellt i mina pauser kollas lite på Lost. Men inte så möd, för jag måste verkeligen läsa. Sen hoppas jag att jag kan ta nån liten tur i vädret med. Har suttit inne nu i ett par dagar och behöver syre.

NU ska det pluggas.
Over and out

1 kommentar:

Frida Sofia Pavlovna sa...

Tack för sänast min fina:) Vi är gärna med på ikea-färden om vi får:D Haha jag läste först cykel som en sådan man cyklar på, stackars dig som har tentamen så ofta! Puss!