onsdag, februari 04, 2009

And so it is.

Okej. Såhär är det. Trot turer fram och tillbaks så har vi nu fått en lägenhet. Ett förstahandskontrakt. Fattar ni?? SÅ glad är jag, och vi flyttar in nästa helg igen för er som känner för att komma och hjälpa till! :) På lördagen den 14:e går lasset. Fredagen den 13:e känns det tillräckligt att hämta nycklarna. Så inget annat farligt händer menar jag.

Guud vilken pers detta har varit med omgångar hit och dig. Trots allt som hänt är jag glad att det är som det är och vi ska FLYTTA!

Om några timmar ska jag på massage hos Linda, och sen tror jag att mor ska ta sig ner hit. Blir trevligt om det så vore. Senare idag blir mitt badrum klart, och resten av veckan ska jag plugga och packa, och på fredag blir det utflyttningsfest. Inte här, dock.

Skål från en lycklig, men lat Clara.
Over and out.

1 kommentar:

Frida Sofia Pavlovna sa...

Yäy! Happy times! Jag kommer och hilfen zom flyttzen:D Pussis!