onsdag, februari 25, 2009

Hemtenta.

Imorgon ska hemtentan in. Den går faktiskt riktigt bra. Tror jag iallafall:) Det känns bra, och den är rolig att göra! Så brukar det verkligen inte vara, utan mer en ångestladdad period och en längtan till ölen som ofta följer de jobbiga dagarna. Men nu är det spännande! Handlar om att tolka lagarna i konventionssamlingen och applicera på fall som hänt i verkligheten. Intressant! Jag älskar folkrätt och mänskliga rättigheter! Tur alltså att jag läser det:)

Idag har det dock inte blivit många knop gjorda, eftersom jag var på stan och flanerade med Frida och Robbin, och senare bestämde mig för att helt sonika gå och klippa och slinga mig. Det blev bra, men kort. Efter det var det, som bestämt, dags för att gå och äta på restaurang med Micken för att fira att vi efter lååång väntan åter har pengar att spendera:) Det brukar vi fira med att äta dyrt. Men inte varsomhelst. Indian Haweli ftw. Always.

Nu sitter jag här igen alltså med min hemtenta. Och ska återgå till den inom kort.
Tack för mig.
Over and out.

Inga kommentarer: