söndag, februari 08, 2009

just one of these days..

Ännu en söndag, ännu en jobbdag över och ännu en slappekväll i soffan. Det har verkligen blivit många sådana den senaste tiden. Jag har varit ledig helt enkelt. Men förhoppningsvis blir det annorlunda snart. Eller. Det vet jag att det kommer bli, för på lördag blir jag nämligen sambo på nytt!! Det ska bli fint. Speciellt fint ska det bli att flytta in i en lägenhet som är VÅR. Det står våra namn på dörren, och går någonting sönder så är lösningen bara ett samtal bort. GUD vad skönt. Jag känner att dessa 2 år i andrahandsvärlden har påverkat mig rejält. Dock har jag ju haft världens bästa hyresvärd så fyskam har det verkligen inte varit. Men jag måste ändå medge att det ska bli förbannat skönt. Dessutom ska det bli förbannat skönt att bo i en trea. Och det viktigaste av allt; att bo med Micke. Det känns som en evighet sedan, och denna hösten har varit lärorik och spännande, men nu känns det skönt att komma tillbaks.

Så veckan kommer bestå av packning deluxe här hos mig. Sen på lördag går flyttlasset. Hujeda mig. Jag längar tills på söndag:)

Over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har haft världens bästa hyresgäst också. och jag kan mer än väl förstå att det ska bli skönt, Clara! Men visst blev väl badrummet en bra avslutning på allt? bajstollar och så... Kommer de tillbaks så kommer jag att bränna ner nåt. Typ. Puss!