onsdag, januari 28, 2009

Vad skulle jag gjort?

Mina fina fantastiska vänner. Fina underbara syskon, Fina älskade Mor och älskade älskade fina Micke.

Vad skulle jag gjort utan er?

jag har varit ängslig och nere ett tag, och även om jag inte har velat träffas, även om vi inte har kunnat ses, Även om jag inte vet vad felet är eller säger någonting överhuvudtaget, så vill jag bara att ni ska veta hur mycket ni betyder för mig.

Jag klarar mig inte utan er. Jag älskar er allihop så in i bänkens mycket att jag knappt kan uttrycka det med ord.

Jag är känslig som en liten svavelflicka för tillfället, och har varit i några dagar. Det går över snart igen.

Huvudsaken är att jag vill säga TACK.

Sovdags.
Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

clara, älskade. jag älskar dig. så himla mycket. twin soul.

Frida Sofia Pavlovna sa...

Mjau på dig! Älskar dig med min fina! Ser fram emot en fin sushi-söndag med dig! Och tack för idag!:D:D:D:D:D:D