lördag, januari 17, 2009

Phu.

Ahh.. Det har varit ettpar rough couple of days.. minst sagt. Först en hemtenta av det svåraste laget, som jag med nöd och näppe skrev klart och lämnade in. Struntade i VG-frågan då denna tenta, överjävlig och dan, inte hade blivit klar annars.
På detta vankades fest i torsdags kväll, och jag blev onykter - dock hade jag aldrig kunnat förutspå vad som väntade mig igår. En åkomma som jag inte var värd. Fan vad dåligt jag mådde. Så.. ingen öl med Frida blev det. Förlåt, kära vän!! Jag hade inte kraft..helt enkelt.

Idag mår jag avsevärt bättre och har städat lägenheten. Har fortfarande damsugningen kvar dock.. ska ta den strax. Sen ska jag och Micke käka tacos och kolla en film. Ska bli mysigt. Börjar skolan och ny kurs på tisdag. Never ending story på det. Verkligen. Men det ska bli kul och intressant! Denna kursen har jag väntat på hela hösten! Skönt att höstterminen gått så snabbt ändå. Jag älskar våren. Hoppas att den kommer snabbt! :)

Snart flyttar vi också! Ska bli kul! Mycket som händer.
Nähepp. Damsugaren är hungrig!
Over and out

5 kommentarer:

Frida Sofia Pavlovna sa...

Gör inget, det kommer fler öl-tillfällen;) Fika imorgon? Pussiluss!

Anonym sa...

Hej:)Önskar att jag också hade lite studiemotivation. Har en tenta att skriva men jag orkar bara inte..Och det var ändå bara en 7,5 poängskurs..Så gutt med tacos:P

Anonym sa...

Ja, man får väl tvinga igång sig själv antar jag:)Det är nog det enda sättet för mig att få nåt gjort när det gäler studier..

Anonym sa...

bra att du tar hand om och matar din dammsugare, min kära. Det regnar inte idag, så jag undrar när dina hantverkare kommer. När det nu än blir, så får du iallafall komma hit så de inte knycker dig. Jag slutar vid halv 4...då kanske vi ses?
pussitorsk.

Clara sa...

Frida: Tack för fikan igår! PUSS

Emms: jajjemen. Det ska vi. De har inte kommit ännu och klockan är 12.06. jag ska gå med min dator också. jaja. vi ses sen helt enkelt. puss