tisdag, januari 13, 2009

Uppe.

Min dygnsrytm är fucked up. Verkligen. Jag somnar vid 3 på natten och vaknar vid 12. I morse hade jag till och med ställt klockan, men stängde av den i sömnen utan att jag märkte det själv. Helt otroligt. Jag får göra nånting jättetröttsamt idag, så att jag kan få tillbaks min vanliga gamla klocka. Som visserligen inte är så normal den heller. Men ändå. Hatar att ligga och snurra på nätterna och bara tänka.
Anywho. Imorgon får jag en hemtenta. Hoppas att det går vägen. Jag vill mest ha den overwith, så jag kan få vara ledig lite granna. Alltså utan någon so helst press eller stress i huvudet.

Min kära Frida var och lämnade blog för FÖRSTA gången igår, och jag är så stolt över dig min vän. Ju fler jag varvar desto bättre. Jag ska nock få dig att vilja donera organ efter din död med, men det får ju gå i etapper:) hehe, nej, jag bara skojade.

Jag har börjat skissa på min tafla som jag ska måla. Nu ärdet bara att börja med akrylen, men problemet är att jag inte bestämt mig för om den ska vara svartvit eller i färg. Det tåls att tänkas på, för den är ju himla gullig och "puttinuttig" i färg, och blir liksom mer hård i svartochvit. jaja. Jag får tänka över mitt huvudbry.

Nu ska jag plugga i några timmar, och sen möta upp Micke för middag och bio. Vi ska se Twilight. Hoppas att den är bra. Vi gillar ju vampyrer så det ska nog bli bra.

Over and out.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Twilight är romantisk och väldigt Vampire (som rollspelet) ... det gillar nog Micke.

Clara sa...

Jana: det gör han alldeles säkert! har du sett den?

Frida Sofia Pavlovna sa...

Donera orgön säger du! Hmpf;) :D Oh well jag har iallafall hittat en superfin kjol som passar alldeles ypperligt till din korsett och som är hög i midjan, men det är kanske att inspirera för mycket;) ;D vi kan språka om det senare! Puss! ^^

Anonym sa...

Hej du lilla. mitt tips till din uppfuckade dygnsrytm är att du SKA gå upp klockan 8 imorgon. Hur trött som helst, men ändå. Sedan kommmer du att vara trött på kvällen, förhoppningsvis, och i vilket fall så SKA du upp klockan 8 nästa dag också. Och förhoppningsvis blir du snart både glad och nöjd. puss. hoppas filmen är bra.

Clara sa...

Frida: HAHA, ja, det är tydligen inte bra med för mycket respons. Anywho, jag har rett ut det nu. Kommer kjolen från shock eller? Jag är inte mycket för höga midjor, men du får gärna visa mig!

Emma: Tack för tipset. Jag har börjat med en hemtenta just idag, så idag är jag uppe relativt tidigt, och efter bion igår gick det bra att sova! Tur väl. Puss

Frida Sofia Pavlovna sa...

Nej, den kommer inte från shock, från hm!:D Vi ska se Twilight idag, så säg inget om den! Lycka till med tentamen:D Puss!