tisdag, januari 20, 2009

Farväl lilla bajskorv.

Kollade på the Voice på tv i morse och gäst idag var Thomas Järvheden. Jävligt rolig kille måste jag säg. Han sjöng en låt som han skrivit, med refräng som ovan. Har hört några andra låtar också av honom innan och de är roliga allihops.

Anywho. Jag har ingen dator på en månad eftersom den är inne på service, utan får därför låna Mickes. Renoveringen av badrummet har börjat och jag får därför gå ner i källlaren för att uträtta mina behov. Idag var jag hos Emma och duschade dessutom.

Så.. här sitter jag nu, utan egen dator och utan badrum.. helt allena:) Fast jag är nöjd ändå. Jäkligt nöjd faktiskt. Speciellt efter min goda bakade potatis som jag åtnjöt till kvällsmat.

Idag har varit en fin dag. Jag har varit i skolan på introduktion till den nya kursen. Fy fasiken vad kul det ska bli! Mänskliga Rättigheter B-kursen (31-60) är det jag ska läsa och SOM jag har väntat. KUL är ordet. INTERESSANT också. Längtat och väntat har jag gjort eftersom det var förra våren som vi läste A-kursen. Man får ju mersmak, fattar de väl?

Nähepps. Nu ska jag titta på tv.
Over and out.

ps. förresten. min tavla<3

1 kommentar:

Frida Sofia Pavlovna sa...

Det är ju du och micken <3:)