torsdag, januari 08, 2009

Dagens reafångst.

Äntligen hemma igen (nåja, för ett par dagar sen), och jag måste erkänna att det är förbannat skönt. Hemma igen hos min älskade, hemma i min egna lägenhet, och hemma hos vänner. Med mig själv och ingen annan:)
Jag har förresten haft det bra i Spanien.. Utflykter, vila, och umgåtts med familjen. 12 dagar med det senare må kanske vara lite i mesta laget, men det har varit lärorikt.

Hursomhelst. Dessa dagar jag varit hemma har jag hittills umgåtts med Micke, varit på seminarium i skolan och fikat och shoppat. Igår dem Fridan och idag med Katarina. Och jag säger bara det: Nu är det banne mig slutshoppat en tid framöver:) Jag som tyckte att jag hade så mycket pengar.. nu är de puts veck:) hehe. menmen. Är det billigt så är det. Det blev shock som fick mina pengar denna gång. Där som annars är så dyrt:) Blev en korsett (!!) och ettpar randiga byxor. Känner att Frida INSPIRERAT mig lite till dessa val, men snygg kommer jag bli!

Anyways. Tenta om en vecka och tills dess ska jag plugga, hälsa på Linn och bebis i Ängelholm samt umgås med vänner. Frida och Ida, de bästa där är!
Nu ska jag äta lite kvällsmat. Men först ska jag visa dagens fångst:


byxorna


och korsetten


Slutligen en bild som jag hittade på min kamera som är avsedd till Frida. Något jag såg ute på stan för några veckor sen:



Trevlig helg och sånt.
Over and out.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tja Clara. Byxorna va så coola! Hoppas allt är bra med dig! //Emma

Clara sa...

Emma: Tack! de kostade bara 200 också!! :) Sånt blir man glad av!

Anonym sa...

Jo de e bara fint. jobbar å sliter nu, ska väl börja plugga nån gång med bara ja kommer på vad :) hur går det själv med pluggande, jobb, lägenhet å sånt som hör till livet?