torsdag, augusti 06, 2009

Krama Dej!

Igår var jag på bio och såg Sommaren med Göran. Det var en ganska kul film. Jag skrattade i varje fall några gånger. Vi var på den exklusiva (??) biosalongen på Entré. Big creds för det enorma benutrymmet. C och jag köpte en enorm Fanta också. Fint som snus.

Idag börjar jag jobba 13.30, och imorgon är det fredag, vilket innebär att jag slutar 13.30, och sedan vankas först tvättid, sedan middag med bror och annat löst folk. Mucho trevligt! Nästa vecka är Lilla-lala tydligtvis ledig , så då ska vi hänga hoppas jag! Jag är ledig på onsdag! Sedan har jag två dagar kvar på mitt arbete, sedan är det semester (obetald såklart...) innan skolan drar igång igen.

Malmöfestivalen drar ju också igång nästa vecka, och det ska bli kul! Jag får passa på att göra reklam för Asylshopping, en otroligt stark och hemsk men bra teater som kommer att spelas den 16 augusti i Moriskan, Folkets park kl 17.30.

Nu ska jag äta lunch med mitt hjärta innan det är dags för arbete igen.

Tjing!

Inga kommentarer: