fredag, juli 24, 2009

Toaletter och kalas!


Det här med toaletter alltså.
Jag går gärna på offentliga toaletter, detta har jag inga som helst problem med. Där finns dock ett problem.

Uppvärmda toasitsar. Det är tråkigt helt enkelt. Jag kommer in, och tar plats, och så känner man den uppvärmda sitsen. Och vi snackar inte elmotor som värmer upp. Nej, vi snackar människovärme. Det gör mig lite nere. Och detta hände mig idag. Såklart.

Nog om det. Det påverkade någon timme av dagen till det negativa. Men det har gått över nu.

Jag ska på kalas nu. Clara ska bjuda på tårta eftersom hon fyller år. På måndag alltså. Jag hajar inte helt varför det är idag hon bjuder till fest, men jag ifrågasätter det inte heller. Tårta är gott. Men någon present ska hon minsann och dag inte få förrän det är dags.

Hon och Frida sitter iallafall och väntar på mig på en balkong. Jag i min tur sitter och väntar på Christian för att få säga goddag till honom innan vi skiljs åt och inte ses förrän på söndag. Jag ska packa också, under denna tid. Så nu får jag sluta upp med dessa barnsligheter som internet och dylikt.

Ikväll ska jag träffa Emelie. Jag hoppas även få se godisbitar som ex. Jeanic, Ida, Anna och såklart min Linda. Många vänner, så lite tid. Så skulle man kunna sammanfatta min helg. Jag funderar lite på att sätta mig mitt på stortorget, skicka iväg ett sms till alla, sedan får alla som vill komma förbi och kramas och prata. Fast det där med kvalitet blir det ju inte mycket av isåfall...

Tjing.

Inga kommentarer: