söndag, mars 22, 2009

What did I say?

Jag sa det. Nu är jag förkyld och hemma från jobbet bara för det. Knew it.
Annars har jag jävligt hög arbetsmoral, men jobbar man med människor, och speciellt barn, har man ett visst ansvar och kanske inte ska gå till jobbet med näsan rinnande och halsen värkande. Nej, jag sover bort det istället, och hoppas på att jag kan jobba extra imorgon som jag lovat.

Vi har "firat" min sjukdom med att kolla färdigt på Benjamin Button. Klurig film som vi inte hade undertexter till, och New Orleans-dialekten var lite svår. Men BRA var den. Men kanske inte den bästa jag sett.

Nu ska jag äta lite mat. Än har jag inte förlorat smaken iallfall.

Over and out.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kry på dig, käraste!!!

Frida Sofia Pavlovna sa...

Stackars lilla sjuka äggstocken min! :( Krya på sig! VI har varit på Entre idag, ritigt bra! Du får hänga med nästa helg!?? På lördagen:) Love you! Puss!

Clara sa...

Frida: FYI så har jag redan varit på Entré, med Emma på självaste öppningsdagen! :) Puss och tack!

Anonym sa...

Hej:) Tack ska du ha! Det är kul att pyssla med lite sånt där ibland. Trevlig kväll=)