tisdag, mars 24, 2009

Den slank ner!

9500:- tillbaks på skatten för år 2008, thank you very much!
Sommaren blir fin. Hoppas på nån resa. Fast först och främst hoppas jag på jobb. Det vet jag inget om ännu.

Nästa helg igen blir det Stockholm. Ska bli fränt som tusan! Jag har ringt hela dagen för att få det bästa till mig och min fina man. Vi vår bo på vandrarhem, för rika är vi icke. Men antagligen blir det en superfin lördag med aktiviteter som heter duga. Detta med anledning av Mickes annalkande födelsedag. Vad mysigt vi ska ha!!! :) :)

Min diskrimineringslagbok har förresten kommit - och jag har ingen skola förrän nästa vecka. Gissa hur det ska sluta?
Äntligen har jag iallafall blivit någorlunda frisk, och idag var jag på möte i skolan. Skönt var det ändå att komma hem och vila. Man blir fort sliten. När jag blir pigg och kry ska jag gå bort till gymmet:)

Over and out.

Inga kommentarer: