onsdag, mars 18, 2009

Igång igen!

Nu kan jag fortsätta blogga igen. Vann inga biljettet till Hultsfredfestivalen. Inte så värst besviken. Jag har aldrig varit på någon annan festival än små, "över-dagen"- festivaler, och visst skulle det vara skoj att uppleva en stor en, men jag har ganska snäv musiksmak och de, ganska få, banden jag lyssnar på kommer troligen aldrig någonsin i historien att spela på en och samma festival som drömmen skulle vara. :) Nej, det är roligare att spela på festival isåfall. Det har vi gjort några gånger och det är skoj. Fast roligaste spelningen var ändå som förband till Camera Obscura. Fy satan vad mycket folk det var. Helt packat!
Hur kom jag in på spelningar? :)

Har nyss slängt i mig 2 knäckebröder med ägg och kaviar. Blir att tvätta nosen och munnen tills Micke kommer hem för han gillar inte lukten av kaviar. Eller smaken för de delen. Förresten; vem gillar egentligen lukten? Men jag kan inte äte kokt ägg utan kaviar. Det är så satans gott!:)

Återkommer...

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag hatar också lukten, men framför allt smaken, av kaviar. Det skulle kunna finnas med på min hata-lista. Imorgon ska vi äta frukost, eller br(l)unch. Hoppas du kommer tidigt. Puss

Frida Sofia Pavlovna sa...

HEHE då får du inge kössar eller???:D